onsdag 14 april 2010

Kommer vi från venus?

Ja jag har kommit på att tjejer och killar tänker otroligt olika. Har varit irriterad nu några dagar och har haft några smågräl med min kille. Han fattar inte hur jag menar och jag fattar inte att han inte fattar vad jag menar. Jag vill att han ska engagera sej mer i oss och vår framtid ta intativ... vara min drömman. Men så tänker väl alla kvinnor. Om han hade haft allt det där skulle det nog varit en kvinna :P Älskar honom massa, men ibland känns det som att man kommer från olika planeter. Vill gärna mötas på halva vägen. Fick tipset av en kille på jobbet att ställa krav på en man : ingen framgång. Då stänger de av och inte gör nåt alls. Ska testa det han sa i helgen :) Konstigt att man måste spela spel i förhållanden.

Bilden från: http://blogg.passagen.se/thomgran/entry/tr%C3%A5kiga_kvinnor_och_deras_m%C3%A4n

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar