torsdag 18 december 2008

Testresultat











På Lucida Bassetts hemsida kan man göra ett test på engelska. 
Det visar vad det är man har det jobbigt med. Jag har ju inga problem 
att åka bil å tåg och vistas utomhus. Så mina siffror på det här testet 
blev ej så högt. Det blev högre på testet som visade hur jag mår.











De här siffrorna var mycket högre. Vet ej vad som är max.. 
Kanske 100. De tycker jag massa synd om! Det jag lider mest 
av är ju att jag måste ha kontroll över allt. Hur jag känner, 
vad som händer. Det är när jag ej har det som det blir jobbigt! 
Försökte beställa hennes program. Men det gick ej att göra om 
man bodde utanför USA. 

2 kommentarer:

  1. Ja men välkommen till klubben =) Jag ska också ha full koll så jag vet vad som händer och sker för då mår jag liksom bäst. Men dock ha jag lärt mig efter tiden att man måste lära sig släppa lite kontroll. Låta nån annan ha kontroll så man kan slappna av....men som sagt....de tar att låta nån annan föra....ursh.....

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja men det är bra att höra att man inte är ensam om det. Ja det skulle faktiskt vara skönt om man kunde låta nån annan ta lite kontroll :)

    Ja man vill ju inte att nån trampar än på tåna om den för :) hihi

    kram

    SvaraRadera