lördag 27 december 2008

Julefrid

Det här inlägget skulle ju handla om julefrid. Frid-det är väl det vi alla vill ha. Särskilt vid jul, när granen är klädd. Maten står på bordet alla skrattar å väntar på julklapparna under granen. Det jag tänker på på julafton är att tänk vad underbart att jag har en familj som jag älskar och som jag får tillbringa julen med. Jag har kommit på att julen är till för barnen. Att se deras förväntningar, när tomten ska komma, jag vet att man var så uppfylld att man höll på att spricka när man var barn. Det är inte det att jag inte är tacksam, jag vet om allt jag har. Jag älskar, skrattar och ler. Men tänk om jag kunde slippa min tomhet inom mej. Spelar ingen roll hur mycket jag fylls med. Jag bara puttar bort det fina. Vill så gärna bara ha min kärlek i mitt hjärta. Håller tummarna för nästa år. Det har hänt massor det här året. Jag har startat företag, jag har träffat en man, och jag har än en gång arbetat med mej själv för att nå dit jag vill komma. I dag vill jag skrika-nu får det fan vara nog! Men jag sätter mej å spelar lite WoW i stället. Det är bra terapi. :) Hoppas att eran jul har varit bra! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar